7 Kasım 2012 Çarşamba

Anneler ve Çocuklar


2 yorum:

  1. İlk bebeğimi doğum sonrası kalp hastalığından kaybettim. Tekrar gebe kaldığımda riskli gebelikler konusunda profesör olan Mert KAZANDI'yı önerdiler. Kendisinin takibiyle sağlıklı bir gebelik dönemi ve doğum gerçekleştirdim. Konusunda bilgili ve deneyimli olup hastasına kendi akrabası gibi davranan, temiz yüzlü Prof. Dr. Mert KAZANDI'yı herkese tavsiye ediyorum. TRT'nin de böyle kıymetli doktorları ekrana getirmesine ayrıca memnun oldum.

    YanıtlaSil
  2. İlk doğumumu İstanbul'da yaptım. Doktorum gebeliğim ilerlediğinde beni riskli gebelikler uzmanı Prof. Dr. Atıl YÜKSEL beye gönderdi. Sonuçlar temiz çıkınca da doğumumu yaptı. '.kez İzmir'de gebe kalınca doktorum bu kez beni radyoloji uzmanına ultrason içim gönderdi. Benim ısrarım üzerine Prof.Dr. Mert KAZANDI'ya yönlendirdi. Gebelerin bilinçlenmesi için bunları paylaştım.

    YanıtlaSil